Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΣΑΙΝΑ. “Ο ΕΠΙ ΓΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ”.

ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΣΑΙΝΑ. “Ο ΕΠΙ ΓΗΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ”.

Ήταν αδύνατον να …συλλάβει η φωτογραφική μου μηχανή, το ύψος των Πλατανιών. Μαγεύτηκα, δεν ήθελα να φύγω από την τοποθεσία. Αλήθεια έχουμε τόση ομορφιά στα μέρη μας και δεν την προβάλουμε;


Ανέβηκα, παραμονή της γιορτής του Άγιου, με τον Γιάννη Δριμή, να πάρουμε λίγο νεράκι, για την μάνα του την κυρά Γιωργία, που για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, δεν της ήταν εύκολο να πάει να προσκυνήσει. Η διαδρομή μέχρι το Ρίπεσι …απελπιστική. Έχει …φυτρώσει η …άσφαλτος. Η συνέχεια καλύτερη, το κατηφόρισμα από την Καλλίτσαινα προς τον Άγιο Παντελεήμονα, γοητευτικό. Μόνο που έβλεπες  μέσα στο πράσινο τα  χωριά του πρώην  Δήμου Αυλώνας, άξιζε τον κόπο. “Αυτόν τον δρόμο που κατεβαίνει στο εκκλησάκι, ο πατέρας μου τον άνοιξε” μου είπε κάποια στιγμή ο Γιάννης. “Εγώ με το Χρίστο, πετάγαμε τις πέτρες στην άκρη”. Δεν έδωσα σημασία, μέχρι που ανάψαμε το κεράκι μας στον Άγιο και συναντήσαμε τον Πρόεδρο του χωριού Κωνσταντίνο Καραμπεσίνη. “Πριν 33 χρόνια άνοιξε αυτός ο δρόμος. Ήμουν και τότε πρόεδρος. Ο μπάρμπα Τάσης με τα παιδιά των άνοιξαν” μου έδειξε τον Γιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου